divendres, 2 de gener del 2015

Torno al blog!!



Bones Rossinyols i Rossinyoles!!!
Fa molt que no escric res al blog, entre la feina de la uni i qüestions personals, no he tingut gaire temps de publicar. Però això no vol dir que la meva Rossinyoleta i jo no haguem quedat, tot al contrari, la Mariam i jo hem fet un munt de coses durant aquests mesos.
El 22/11 la Mariam em va ensenyar el seu poble i el llocs on li agrada anar.  D’aquesta manera vaig conèixer de més a prop el municipi de Santa Coloma i els seus equipaments.
El 29/11 era l’aniversari de la Mariam i li vaig fer una festa sorpresa. La primera part de la quedada vam fer una fadeta amb goma eva, i la segona part la vaig portar a una cafeteria on li tenia guardat el pastís i els regals. Com que li agrada molt llegir li vaig regalar un llibre i una capseta per fer polseres.
El 5/12 vam quedar la Mariam, la Raquel, la Imane i jo. Vam anar a un parc totes plegades a jugar i després al parc de Sant Salvador a fer curses de vaixells de paper a la riera. Ens ho vam passar d’allò més bé!!!
El 12/12 vam anar a Girona, ja que la Mariam només havia estat a la ciutat per anar a l’hospital o a la zona comercial de l’Espai Gironès. Vàrem visitar el barri vell, i li vaig explicar diverses llegendes com la de la Cocollona, el Tarlà, en Banyeta, les mosques de Sant Narcís, entre d’altres.
També vam intentar endevinar el nombre d’escales que hi ha a la catedral de Sant Narcís, vàrem fer un petó al cul de la lleona, etc.
Va ser un matí molt mogut.
El 19/12 vàrem anar al parc de Sant Salvador a jugar a jocs de taula, el Uno, ¿Quién es quién?, Hundir la flota, el dominó, etc. Haig de dir que a la Mariam li agrada molt guanyar i si te’n descuides et cola alguna trampeta, però va ser molt divertit.
El 24/12 vàrem fer manualitats i tenia pensat portar-la a casa amb la meva família perquè cagués el tió juntament amb els meus cosins petits, però és molt vergonyosa i ho passa malament, per tant vaig decidir no dir-li res. Vàrem jugar a jocs de picar les mans, al pilla pilla, entre d’altres.

Demà hem quedat per anar a patinar sobre gel amb la Imane i la Raquel, desitgeu-nos sort perquè crec que estarem més temps a terra que patinant !! jajajaja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada